Altres notícies

Noticies Grup

Reunión de proyecto ALLFRUIT4ALL

Difusió de la Recerca  -

Miembros de nuestro grupo de investigación se reúnen con los investigadores del IRTA-Fruitcentre y de la Universitat Politècnica de Catalunya-Fundació Miquel Agustí

En el marco del proyecto competitivo del Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades “Productos innovadores a base de frutas y uva para aumentar el consumo de frutas, promover la salud y reducir los residuos de alimentos (ALLFRUIT4ALL)”, miembros de nuestro grupo de investigación se reunieron en Lleida con otros miembros del proyecto que pertenecen tanto al IRTA (Fruitcentre) como a la Universitat Politècnica de Catalunya-Fundació Miquel Agustí. La reunión tenía como objetivo planificar y consensuar el próximo experimento que se llevará a cabo de forma coordinada.

Para tener una visión global del posible experimento, se visitó la finca en el término municipal de Artesa de Lérida, en la que pudimos contar con la experiencia del agricultor, para establecer en el propio terreno, el muestreo más representativo de las nectarinas de Variedad Luciana. Además visitamos las instalaciones del IRTA-Fruitcentre en LLeida capital para conocer el equipamiento que disponen para el análisis de melocotones y nectarinas, así como para reunirnos y decidir como llevar a cabo el experimento.

En el marc del projecte competitiu del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats "Productes innovadors a base de fruites i raïm per a augmentar el consum de fruites, promoure la salut i reduir els residus d'aliments (ALLFRUIT4ALL)", membres del nostre grup de recerca es van reunir a Lleida amb altres membres del projecte que pertanyen tant a l’IRTA (Fruitcentre) com a la Universitat Politècnica de Catalunya-Fundació Miquel Agustí. La reunió tenia com a objectiu planificar i consensuar el pròxim experiment que es durà a terme de manera coordinada.

Per a tenir una visió global del possible experiment, es va visitar la finca en el terme municipal d'Artesa de Lleida, en la qual vam poder comptar amb l'experiència de l'agricultor, per a establir en el mateix terreny, el mostreig més representatiu de les nectarines de Varietat Luciana. A més visitem les instal·lacions de l’IRTA-Fruitcentre a LLEIDA capital per a conèixer l'equipament que disposen per a l'anàlisi de préssecs i nectarines, així com per a reunir-nos i decidir com dur a terme l'experiment.